کتابخوان الکترونیک poke 5 اونیکس بوکس

اگر سوالی در رابطه با کتابخوان‌های اونیکس دارید، می‌توانید در کامنت‌های همین پست آن را مطرح نمایید.

جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

کتابخوان الکترونیک poke 5 اونیکس بوکس

۱ بازديد

کتابخوان الکترونیکی پوک5 اونیکس بوکس از کتابخوان‌های جدید اونیکس در رده‌ی اقتصادی است از ویژگی های او
این مدل درواقع ارتقاء یافته‌ی پوک 4 لایت محسوب می‌شود.
. صفحه نمایش 6 اینچی
. حافظه 32 گیگابایتی
 . رزولوشن 300PPI 

ویژگی‌های کتابخوان پوک5 اونیکس بوکس

پردازشگر کوالکام: در این کتابخوان از یک پردازشگر چهار هسته‌ای کوالکام استفاده شده است؛ که باعث میشود ارتقاء کیفیت اتفاق بیافتد.

صفحه نمایش 6 اینچی: پوک5 دارای صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن 300PPI است. رزولوشن بالاتر به معنای تصویر شفاف‌تر در مدل پوک 5 خواهد بود.

حافظه داخلی32 گیگابایتی: حافظه پوک 5 به 32 گیگابایت افزایش داده شده است. به این شکل دیگر مشکلی برای ذخیره‌سازی اطلاعات نخواهید داشت.

اسلات کارت حافظه: برای افزایش حافظه پوک 5 می‌توانید از کارت حافظه micro SD استفاده کنید.

کاور مگنتی: برای محافظت بهتر از صفحه نمایش و کتابخوان پوک 5 می‌توانید از کاور مگتنی متناسب با این کتابخوان استفاده کنید.

بررسی تخصصی کتابخوان الکترونیک poke 5

پردازشگر کوالکام و رم 2 گیگابایتی

برند اونیکس در تمامی کتابخوان‌های خود از جمله پوک 5 از پردازشگرهای کوالکام استفاده می‌کند. پردازشگر 4 هسته‌ای Poke 5 کمک می‌کند تا سرعت پردازش دستورات بالاتر برود و دیگر شاهد کندی کتابخوان‌های الکترونیک نباشید.

در کنار این پردازشگر، اونیکس پوک 5 را به یک رم 2 گیگابایتی نیز مجهز کرده است. به این شکل دیگر نیازی نیست نگران کندی اجرای دستورات باشید.

نگران کمبود حافظه هستید؟

از تفاوت‌های مهم کتابخوان پوک 5 با پوک 4 لایت، افزایش میزان حافظه‌ی داخلی آن است. POKE 5 از یک حافظه‌ی 32 گیگابایتی بهره می‌برد. در ضمن اگر بازهم نیاز به افزایش فضای ذخیره‌سازی بودید، می‌توانید از یک مموری کارت Micro SD استفاده کنید. این امکان هم از قابلیت‌های جدید کتابخوان‌های اونیکس بوکس است.

نکات دیگر اینکه اگر اکانت Onyx بسازید، می‌توانید به 10 گیگ فضای ابری نیز دسترسی داشته باشید.

اندروید نسخه 11.0

اونیکس در ساخت پوک 5 از اندروید نسخه‌ی 11.0 بهره برده است. به‌روز بودن نسخه‌ی اندروید در کتابخوان‌های اونیکس به کاربران اجازه‌ی نصب هر نرم افزاری را می‌دهد. به این شکل می‌توانید اپلیکیشن‌های متعددی را روی کتابخوان‌تان داشته باشید. بدون اینکه دچار مشکل شوید.

همه چیز درباره نور جلوی صفحه نمایش

در ساخت کتابخوان پوک 5 اونیکس به مانند پوک 4 لایت، از تکنولوژی MOON Light 2 استفاده شده است. اگر در دل شب بخواهید کتاب بخوانید، می‌توانید از نور پس‌زمینه‌ی کتابخوان کمک بگیرید. این تکنولوژی امکان تنظیم سردی و گرمی نور را دارد و مشکل سوسو زدن را نیز به خوبی رفع کرده است.

ابعاد صفحه نمایش، یک کتابخوان همراه با رزولوشن ایده‌آل!

کتابخوان الکترونیک poke 5 از یک صفحه نمایش 6 اینچی بهره می‌برد. البته این صفحه نمایش یک تفاوت اصلی با مدل قبلی این نسل یعنی پوک 4 لایت دارد. رزولوشن صفحه نمایش در poke 5 به 300 پی.پی.آی افزایش داده شده است. این کار باعث شده تا کیفیت تصویر و متن‌های ارائه شده در کتابخوان پوک 5 بهتر و شفاف‌تر باشد.

محافظ صفحه نمایش مگنتی!

محافظت از نمایشگر کتابخوان و همچنین دستگاه، همیشه از دغدغه‌های اصلی خریداران است. برند اونیکس برای حل کردن این مشکل به سراغ محافظ‌های مگنتی 360 درجه رفته است. برای محافظت بهتر از پوک 5 می‌توانید از محافظ مگنتی استفاده کنید. این محافظ‌ها توسط شرکت اونیکس تولید شده و متناسب با ابعاد همین کتابخوان است.

میکروفون داخلی

کتابخوان پوک 5 دارای یک میکروفون داخلی هم هست. از این میکروفون می‌توانید برای تایپ صوتی، ضبط وویس‌ در جلسه‌های کاری و مواردی از این دست استفاده کنید.

اتصال دستگاه‌های خارجی!

اگر قصد دارید دستگاه‌های خارجی مثل میکروفون، هندزفری و دیگر لوازم جانبی خود را به بوک ریدر پوک 5 متصل کنید، می‌توانید از بلوتوث دستگاه کمک بگیرید.

ظرفیت باتری

کتابخوان الکترونیک poke 5 دارای باتری 1500 میلی آمپر ساعتی است. برای شارژ کردن مجدد باتری می‌توانید از USB تایپ سی دستگاه کمک بگیرید. در ضمن این کتابخوان از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. البته بهتر است برای سلامت بیشتر دستگاه آن را از طریق USB لپتاپ و با آمپر پایین شارژ کنید.

با هر بار شارژ کامل، می‌توانید حدودچهاده روز از کتابخوان خود استفاده کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.